Wednesday, January 23, 2013

Queen's VS Inspirits

Author : Hazwani Hassan Time : 1:22:00 PM Comments : 0 Labels :

Okay, bagi sesiapa yang tak minat Kpop mungkin tak akan paham apa yang Wanie akan tulis dalam entry nie. Ini cuma ketidakpuasanhati Wanie kepada kedua-dua fandom nie. Actually, Wanie minat dua-dua kumpulan. T-ara Wanie minat, Infinite pon Wanie minat. Tapi, Wanie kenal T-ara dulu sebelum Wanie kenal Infinite. So, jika ada apa-apa yang berlaku, sudah tentu Wanie akan menyokong T-ara.

Caymon lah. Benda nie dah lepas lama pon. Lagipon, mana korang tahu yang T-ara buli Hwayoung, mana korang tahu yang idol lain tak suka T-ara? Wanie akui yang Wanie pon tak tahu betul atau tak yang T-ara tue buli Hwayoung, tapi benda dah lepas. Semua orang dah mintak maaf. Semua orang buat kesilapan dan harus diberi peluang kedua. Tak semua yang kita nampak tue real. Open your mind please. Perlu ke nak bash sampai berbulan-bulan? Ke nak tunggu salah sorang ahli kump T-ara mati baru korang nak diam? Adoyaiii

Nie pasal kes semalam, penuh dalam tlist Wanie geng Inspirits dok bash geng Queen's. Please lah, kalau korang bising pon belum tentu dapat ubah oppar korang tue masuk kumpulan lain. Terima jer lah yang Infinite satu kumpulan dengan T-ara. And, yang kata dia minat T-ara cuma bila ada Hwayoung tue nampak sangat menipunya. Hwayoung tak pernah ada fan yang banyak pon. Semua yang mengaku Hwayoung fan tue sebenarnya T-ara anti. Mengaku jer la.

Wanie pon tak suka lah kalau Infinite satu kumpulan dengan T-ara. Ape korang ingat oppar korang tue best sangat ke? Boleh blah la!

P/S : Wanie pon minat Infinite, tapi kalau dah perangai fandom diaorang mcm nie, sapa tak bengang. Kecoh ah!


No comments:

Post a Comment