Wednesday, November 3, 2010

banjir

Author : Hazwani Hassan Time : 11:56:00 AM Comments : 0 Labels :
salam semua...
maaf lama x update...
de berita terkini...
pe???
skang suma org ngah ckap 1 thing..
BANJIRRRRR...

owh tidak...
tmpat kami dah dilanda banjir..
maybe lg teruk dari taon 2005...
saya dah 2 hari x gi keje..
bkn sbb office saya air masuk...
tpi sbb jalan nk gi office xde...
suma dah ttup coz air naik....

skang kena alert...
takut umah saya pon nek air...
air makin nek...
sbb dkt selatan THAI pon bnjir...
air mula msuk MALAYSIA...

sekolah lama saya...
S.M.K. jitra...
ditenggelami air gak...
hapus terus pagar depan...
sedih tgok skolah saya...
huhuhu...
semua kuasa Allah...
xde sapa bley halang...

doakan semoga banjir ini surut...
doakan semua org de tmpat berlindung...
INSYAALLAH....




No comments:

Post a Comment