Tuesday, November 9, 2010

rasa mcm dah lama

Author : Hazwani Hassan Time : 10:00:00 AM Comments : 0 Labels :
salam semua...
pe yg saya rasa dah lama???
ermmm...
cpat pkir....
sapa btol saya bagi adiah...
1o.................sennnnnn....

hehehe...
saya rasa dah lama x update...
so sorry sgt2...
kpda suma reader(ada ke?)
& suma follower(ada jgak ke?)
saya minta maaf...
saya sibuk smpai x sempat hapdate...
saya baru keje...
dan memerlukan masa untk faham bidang saya...

saya x pernah tahu hal instalment...
& saya terkena culture shock...
saya bnyak kena marah...
kena tegur...
sampai kekadang saya rasa down...
tpi saya kuat smgat...
saya berusaha...
InsyaAllah...
Allah bantu saya...

saya cuba...
utk teruskan keja saya...
mohon dimudahkan segala kerja...
INSYAALLAH...
nnti saya hapdate lain...





No comments:

Post a Comment