Friday, November 19, 2010

first time kena tag

Author : Hazwani Hassan Time : 12:37:00 AM Comments : 3 Labels :
ok...
ari nie nk jawab tag...
dah bnyk ari...
tpi xde masa...
sorry MJ..
nie saya buat ok...

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because I want to know more about you :-D"
(from MJ)

1.Nama penuh saya mungkin dah tahu.. Nama panggilan saya wani atau kak cik wanie... kcik wanie masa sekolah menengah... wanie masa sek rendah & kt ILP...

2. Bahasakan diri sbg wanie x kira ckap dgn sapa pon... kecuali bila ada org kuang ajar ngan saya... ataupon org yg dah lama knal saya ckap aku....

3. addicted giler dgn KOREA.. all about korea... food, drama, song, artist, culture, festival & everything..... lOve korea gila kentang... don't know sejak bila... tpi semkin hari smakin menggila...

4. suka pakai nset slide drpd yg biasa... pernah pkai nset Nokia 3500... now pkai nset sony ericsson G705... after this nk try xperia plak... kihkihkih....

5. x brapa suka pkai heel... tpi minat giler ngan wedges....

6. peminat setia cerita antu korea, jepun & thai... melayu skit2 jer... tpi mang suka tgok cita antu...

7. amek kos sistem komputer waktu blaja tpi work as instalment officer.. bidang yg jauh berbeza...

8. dah ada lesen keta... reti bwak keta manual jer, kete auto x reti... teringin nk pkai kete VIOS

9.ada 1 appa, 1 omma, 1 unnie, 3 adik laki & 1 adik pompuan yg nakal sesangat...

10. suka nakan spagetti.. tpi x brpa reti nk wat... dalam proses blaja buat....

11. belum ada pakwe... maybe bkn masa utk love love lg..masa utk cari duit dlu...

12. ada niat nk sambung blaja.. sebab nk keja gomen... kena da dip baru bley... insyaAllah... pray for me k...

13. x suka kawan yg mkn kawan... kawn yg tikam blakang... sbb dah bnyk kali kena... skang saya takut nk berkawan.. betul2 pilih kawan skang nie...

14. dalam proses mendietkan diri... suka tgok org kurus2...

15. suka bdak2... tmbah2 yg pndai ckap... sweet giler.. tpi x suka yg buas gila2... boleh pergi jauh...

16. seorg yg cakap lepas bila da sesuatu yg saya rasa salah.. member yg dah lama kenal tau pragai saya... maybe sbb tuh saya bnyk musuh... ye ke??? kihkihkih....

17. saya sgt sensitif.. terlalu mudah menangis walaupon kekdg nmpak garang... tmbh2 bila berkaitan ngan family atau kwn...

18. love mathematic subjek so much.... sgt suka.. xtau napa... tpi mang suka... hehehe...

19. ada migrain... tpi x teruk sgt..kna wktu blaja kt ILP...

20. suka tmbah accessories kt phone.. cm h/phone lariat, bling bling cover & mcm2 lah... hihihihi...

21. have 2 real BFF.. ara & arien.. love them so much... always be my side when i really need it... yg len kwn biasa ja...

22. dlm proses nk blajar bhsa korea... skang tahu ckit2 jer.. tngah kenal huruf2 hangul.. sbb nnti saya nk pergi korea.... FLY TO SEOUL...

23. sensitif dengan asap... xley bau langsung... tpi saya suka bau mnyak kete... sedapnyer.... hehehe...

24. suka beli accessories rambut..walaupon kekdg x pkai.. sbb saya pkai tudung.. ada bnyak sepit, cucuk sanggul, getah ikat, cekak.. dan bnyk jugak yg dah ilang... huhuhuhu...

25. paling takut dengan penyakit Kanser... semua kanser...mohon dijauhkan dri sbrg penyakit... amin... lgi takut kanser dri hantu... kalau jmpa hantu plg kuat pon pengsan... kalau jumpa kanser???? pkir-pkirkanlahhhh....

dah abes...
skang nk cari sapa plak utk ditagkan...

SYIKIN
CHE PAH
AISHAH
ATIKAH
KAK HANA
SYUD
KAK CEERA
HUDHUD
KAK SU
AISUMI
IFATASYA
NORRUL
CHOKI CHOKI
IECA
ASMA



3 comments:

  1. :) its ok...take ur time..

    ni macam si ashraff, suka korea...! adess.. pening kepalaku.. ngeee....

    ReplyDelete
  2. banyak yang nak sama la kita sis.. sumi dah pernah jawab tag ni.. ^_^ nway cantik la layout blog kamu sis.. sumi sukee~

    ReplyDelete
  3. alamak.. kena tag.. neway, thanks wanie tak akak.. nnti akak jawab tag.. slow & steady.. bleh kan.. kan.. kan..

    ReplyDelete