Monday, October 18, 2010

tiga

Author : Hazwani Hassan Time : 11:27:00 PM Comments : 0 Labels :
salam semua...
maaf saya x update...
hari ni dah hari ke-3 saya keja...
alhamdulillah...
semuanya ok...

saya ingat nk update dri ari first...
tpi x smpat...
ari first orientasi...
balik umah jer trus migrain...
maybe sbb x mkn ri pgi...
sbb saya lupa bwak duit makan...
aduhai...
sadis gile kan...

ari ke-2...
saya masuk ke company saya..
alhamdulillah..
penerimaan yg bagus kpd saya..
saya kenal ton, kin, k.pah, shawal, faizal & ikhwan..
my manager is chan...
dapt blajar mcm2...
masih kabur2..
sbb saya x tau scope job utk installment...
yg saya tau ianya kutip utang...
saya x smpat update smlm...
sbb saya penat..
saya buat revision utk tugas saya...

alhamdulillah...
ari nie...
saya dah boleh skit2...
w/pon masih merangkak2...
saya dah wat silap ari nie...
saya silap key-in data...
alhamdulillah...
Allah bantu saya...
semuanya ok...
kesalahan mengajr saya utk lebih berhati2...

buat masa nie...
saya rsa...
silau saya makin teruk...
masuk office...
terus kelabu...
insyaAllah...
dpt gaji nie...
saya nk wat spek baru....

oklah...
dah ngantuk...
doakan saya sesuai dgn keja saya...
insyaAllah
salam...


No comments:

Post a Comment