Thursday, July 8, 2010

rasakan sekarang

Author : Hazwani Hassan Time : 10:20:00 PM Comments : 0 Labels :
salam...
dulu...
saya selalu pkir...blogger-emoticon.blogspot.com
bila saya nk jadik cm kakak...
bOleh bawak kete...blogger-emoticon.blogspot.com
boleh jalan2...
abah harap...
mak harap...
dulu la...

sekarang...
kamu rasakan ya...
semua kamu kena buat...
pergi market...
pergi antar adik sekOlah...
pergi kedai...
pergi pejabat pOs...
pergi melancong...blogger-emoticon.blogspot.com
opssss!!!!
terlebey sudah....

hihihihi...
skang nie...
bila mak dah harapkan saya...
nek penat plak saya...
suma saya...
tapi xpe...
saya kan bajet anak solehah...blogger-emoticon.blogspot.com
sila percaya sentence diatas....
semestinya saya menurutinya...
kuang kuangblogger-emoticon.blogspot.com kuang...

ok...
nak cita yg tu jer...
sebab eh...
saya rasa saya sdah dewasa...
dewasa la sgt kan...
tapi...
Org selalu kata...
eh...
baru form 4 ke???blogger-emoticon.blogspot.com
wakluu....
xde mknenyer...
muka dah mcm mak budak...
ckap saya form 4 lgi...
menciikk...

saya dah bley berdikari...
atau erti kata lain...
berdiri atas kaki sendiri...
abes...
nak kena sepak...
cuba try berdiri atas kaki kakak??
mau de lempang ak 24x...blogger-emoticon.blogspot.com
wakakakaka....
tipu jer....
kakak saya seorg yg lemah lembut...
nie pon tipu jgak...
wakakakaka.....blogger-emoticon.blogspot.com

moral of da story....
saya dah dewasa dan bertambah jelita...blogger-emoticon.blogspot.com
eceh...

No comments:

Post a Comment