Sunday, July 11, 2010

jalan jalan cari makan

Author : Hazwani Hassan Time : 3:19:00 PM Comments : 0 Labels :
salam...
bukan nk cita sal tmpat best utk dimakan...
tmpat best utk dimakan??? ke??
mknan best utk dimkn???
no no no!!!
suma bkan OK...

saya nk cita sal adik saya...
yg kecik 2 larh...
sapa lagi...
begini kisahnya...

ari nie kan de cita JJCM...blogger-emoticon.blogspot.com
saya pon tengok la...
ngan mak ngan de...
dah abes kan...
de lagu de kan...

kamu suma tau x de nyanyi cmne???
JALAN JALAN CARI MAKAN ( ORI )blogger-emoticon.blogspot.com

adik nyanyi cenggini...
TELAN TELAN CARI MAKAN....blogger-emoticon.blogspot.com

wakakakaka....
runtuh rumah saya...
sebab gelakkan de...
ntah pape...
suka ati kamu jer...
ubah lirik yer...
dah la lirik x bleh blah...
kalo masok af...
mau Org undi masok final terus...
sebb eh...
bleh cipta lagu sendiri....
wakakakaka....blogger-emoticon.blogspot.com
kelakar gila...

apa???
x kelakar??
bagi kamu...
bagi saya...
boleh pecah perut...
hihihihihi...blogger-emoticon.blogspot.com




No comments:

Post a Comment