Friday, July 30, 2010

banyak cerita

Author : Hazwani Hassan Time : 12:23:00 PM Comments : 0 Labels :
salam semua...
minta maaf kerna dah lma x hapdate blOg...
saya sgt sibOk skang nie...blogger-emoticon.blogspot.com
kerja pagi smpai pkul 5....
balik kul 6...
aik???
kata smpai pkul 5...
napo balik pkul 6...
adalah disebabkan Oleh...
tggu kak balik sama...
ok...
pas2...
malam wat batang buruk & suci dalam debu...
bnyk Org tmpah...
Alhamdulillah....
sO,
cuba cite,
time mana nk nyelit bukak laptop??
xde masa pnya wa cakap lu...
oihhhh...
terkasar bahasa plak...

Ok...
di hari jumaat yg mulia ini...
saya dah bley update blOg nie...
bnyk nk cite sbnarnya...
tpi x tau nk mula dari mana....

hermmm..
let me guess...
first of all..
nk gtau...
tOkwan saya tlah kembali ke rahmatullah...
pada 21 julai..
jam 4 lebih2 kot...
meninggal kt umah...
sebb sakit tua...
huhuhu....
family saya balik dri jitra ke ipOh...
otw nk balik...
ujan punya la lebat...
takut x sempat tengok...
sbb simpan kol 10...
tapi Alhamdulillah...
smpat gak tgok....
sedih tgOk mak nanges....blogger-emoticon.blogspot.com
huhuhuhu....

ok...
ptg 2...
abah bg duit kt paktam...
sOh beli durian...
oh yeahhhh....
best2...
saya makan bnyak giler....blogger-emoticon.blogspot.com
bnyak sgt....
sedap...
tpi kalO wan de lagi best...
kan kan kan??????
huhuhu....

cite len plak...
mggu lpas...
gadOh ngan adk angkat saya...
amat nyampah ok...
saya malas nk pnjg2 cite...
just diam...
msg de pon x balas....
dan saya paling sakit ati bila jadik cmnie...blogger-emoticon.blogspot.com
saya dah malas nk gadOh2...
saya dah bley berfikiran matang....
saya nak lupakan semua nie...
hehehe...

bulan nie gaji...
k.nurul naikkan jadi 17 sehari...
orait x???
oraitt la...blogger-emoticon.blogspot.com
jadi technician komp...
di smping pembantu kedai...
saya tggu kerja gomen...
nk keje gomen gak...
kalo x...
xnak kawan ngan gomen...
kuang kuang kuang...

ok...
dah bnyak kot cite...
nnti hapdate lagi...blogger-emoticon.blogspot.com
daaaaaaaaaa......





No comments:

Post a Comment