Sunday, July 11, 2010

hai semua... mari dekat mari dekat...

Author : Hazwani Hassan Time : 10:03:00 AM Comments : 0 Labels :
salam...
2 3 ary nie saya bizi sangat...
maklumlah...
sejak2 dah kawen nie....blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
eceh....
kamu gatal ye???
kihkihblogger-emoticon.blogspot.comkih....

xde la...
2 3 ary nie x chat weh....
migrain saya datang lagi....blogger-emoticon.blogspot.com
sampai muntah darah saya...
hihihi... ok tipu...
dengan gembiranya...
mereka berlari2 di dlm otak saya....
eh...
bukan lari jer...
wat bufday party pe....
kahkahkahblogger-emoticon.blogspot.comkah...

nak cita....
ari 2...
saya gi beli ubat migrain...
kt farmasi tuuuuttttttt....
selalu sya beli kt tmpat len...
nie dah terdesak...
saya bli je la...
nie dialog de...

saya: akak, ubat tahan sakit yg warna biru tu de x????
akak: ada... nak bape???
saya: sebiji bape ntah???blogger-emoticon.blogspot.com
akak: sebiji seringgit....

wakluuu....
kedai kamu mang cekik darah lah...
bukan darah jer....
abes limpa, hempedu, jantung suma kamu cekik deh...
selalu sya beli sebijik 10sen jerrrr...
ape cerrrr kak???

tersentap kt situ ok...blogger-emoticon.blogspot.com
nak x nak...
kena amek gak la...
amek 2 bijik jerr....
tobat pasnie x beli situ dah...
ampunkan saya penunggu gua...blogger-emoticon.blogspot.com
eceh....

motip entry????
pandailah pkir...
wakakaka....blogger-emoticon.blogspot.com


No comments:

Post a Comment