Wednesday, July 7, 2010

dah jadi cikgu

Author : Hazwani Hassan Time : 8:27:00 PM Comments : 0 Labels :
salam...
baiklah murid2...
duduk tmpat msg2 yer...
eceh...
tetibe bajet jadik cikgu....

ok....
utk pengetahuan semua...
saya baru selesai...
menyantap... blogger-emoticon.blogspot.com
mcm 2 muka sya bila tgah menyantap...
agak buruk kan...
tapi, sila ckap sya cantik....blogger-emoticon.blogspot.com
selama 100x...
bley???

ok2...
jangan merapu...
berbalik pada yg asal...
bukan saya nk jdik cikgu...
tpi...
kwn sekerja saya...
ari nie...
ari terakhir de kt snie....
huhuhuhu..
blogger-emoticon.blogspot.comsaya x mau nanges...
sbb 2 saya melarikan diri...
tapi air mata saya kuar jugak...
eceh...
tipu jer la....

lpas nie...
tinggal saya seorg sajer...blogger-emoticon.blogspot.com
ada paham???
sebab eh...
xde lagi org nk minta keja kt snie...
xpe lah...
sementara org minta keja....
saya keja sorg dulu...
dengan tokey saya...
iaitu k.nurul....
wakakakaka....blogger-emoticon.blogspot.com

pasnie...
mesti boring... blogger-emoticon.blogspot.com
sbb xde Org nk sembang...
sembang ngan najma & aleeya jer...
nak buli budak2 tuh...blogger-emoticon.blogspot.com
hehehe...
xpe la...
layan budak2...
huahuahua.....blogger-emoticon.blogspot.com


No comments:

Post a Comment