Friday, December 17, 2010

생일축하합니다 (saengil chukha hamnida)

Author : Hazwani Hassan Time : 12:01:00 AM Comments : 0 Labels :
Salam semua...
ok...
apa tajuk entry saya???
xtau???
maksud ayat diatas ialah selamat hari lahir...
yaaa....
selamat hari lahir kepada diri saya sendiri...

ALHAMDULILLAH...
hari ini genap umo saya 20 thun..
bersyukur kpd Allah...
kerna masih memberikan diri ini kehidupan...

selama 20 tahun nie...
saya belajar mcm2 benda...
ada yg baik..
ada yg jahat...
kdg2 saya baik...
kdg2 saya nakal...

semakin ari rasa semakin dekat...
dekat dgn kematian...
YA ALLAH...
saya takut sgt...
bnyak yg telah saya lakukan selama 20 thun nie...

dosa dlm keadaan sedar...
dosa dlm keadaan x sdar...
dosa dgn Allh S.W.T
dosa dgn mak ayah...
dosa dgn family...
dosa dgn kawan2...
dosa dgn alam sekitar...
x terkira bnyaknya...

semakin saya beramal...
kdg2 terasa semkin bnyk dosa yg dibuat...

YaAllah...
hari ini...
hambamu ini...
dengan rasa rndah diri...
dengan rasa kerdil...
memohon darimu yg Esa...
semoga diampunkan dOsa2ku...
semoga diampunkan kaesalahanku...
semOga diberikan rezki yg murah...
semOga diberikan kerjaya yg elok..
semoga diberikan jodoh yg baik...
semoga diberi ketenangan idop...

YaAllah...
ak mohon...
panjangkan umurku ini...
semoga dpt ku beribadat kpdamu....
hanya padamu tmpat ku bermohon...
berikan lah ak keampunan...
diatas kesalahan yg dilakukan...
kerna jahilku...
ampunkan ak YAALLAH...

amin....

.......................................................................

ok...
sapa nk ucap birthday...
cpat beratur...
caittt...
ntah2 xde pon yg ingat bufday saya...
huhuhu...
daaaaaaaa....



No comments:

Post a Comment