Wednesday, December 1, 2010

Audit

Author : Hazwani Hassan Time : 10:03:00 PM Comments : 0 Labels :
salam semua...
sihat???
saya alhamdulillah sihat..
maaf kerna udah lama tidak menulis...
saya agak sibuk dgn kerja baru...
tapi saya cuba utk menulis juga...
w/pon seminggu hnya 1 entri..
hehehe...

ok...
audit nk dtg esok...
takut???
of coz...
this is first time for me...
sO, i scared little bit...
tpi, opismate ckap...
ok jer...
diOrg x tnya bnyk...
cuma keje kena siap jer...

ermmm...
skang saya keseorg...
kwn saya yg masuk dgn saya ari tuh...
dah berenti...
khairul namanya...
xtau samada dah berenti atau belOm...
tpi dah 3 ari x dtg...
masalah betOl...
tggl saya jer Org baru...
huhuhu...
xpe2...
kuat semangat...
YEAHHHHH....

ari nie dah 1 dis...
kejap jer rsa...
dah nk abes taun...
dan saya rsa,
saya makin dkt dgn kematian...
SUBHANALLAH...
suma ini ketentuanNya...
apa yg saya dpt taun nie???
serba sedikit...
lpas saya keja dapat bantu mak...
bg duit kt mak...
amalan saya???
InsyaAllah ckup...
hanya Allah yg tahu...

sO...
ini jer yg mampu ditulis...
saya x larat...
ari nie keja bnyak sgt...
smpai nk termuntah...
wekkk... tipu2...
hihihih...
bye....
salam...





No comments:

Post a Comment