Sunday, January 23, 2011

esok..

Author : Hazwani Hassan Time : 11:12:00 PM Comments : 0 Labels :
Salam semua. Apa khabar? Sihat? Saya Alhamdulillah. 2 3 ari nie saya bizi, dgn keja, dgn nk studi, dgn nk masak (ok nie tipu. selalu mak masak). Hehehe. Mesti pelik, saya studi apa? Tapi cakap kerja, tapi studi, aihh peninglah.

Ok2. Jgn pening2. Esok saya nak pergi KL. Buat apa? Melanconglahh. Hehehe.. Tak2, saya pergi temuguda. Sya dapat temuduga LHDN sebgai pembantu tadbir j/teknik komputer. Mang x sangka bley dapat. Maybe sbb tuh saya x dpt sambung blajar. Ni yg saya dapat. Saya harap sgt dapat kerja situ. Ye la, kerajaan sapa x nak. So, doa2kan saya yer. Mohon sangat2.

Esok pergi naik bas dgn kakak. Bas tolak pkul 9.30am. Tmudga ari selasa. Esok pergi umah makndak dulu. Balik sini lpas abes temudga sebab kakak ada kursus kt sni. So x dpt gi jalan2 ngan makndak. Tapi xpe, asal temuduga lepas ckup. InsyaAllah.

Tak dinafikan, mang saya nervous. Tak tau apa de nk tnya esok. Tpi adalah saya studi ckit2. Nama menteri, menteri besar, hal LHDN. Tuh je la. Kata ckit. hehehe. So harap dpt jawab dgn baik dan tenang. InsyaAllah. Semoga diberkati Allah..

Dah. Malam nie nk tido awal. Esok nk bangun awal. Daaaa... Slamat malam. Salam..
Pray 4 Me k. TQ


No comments:

Post a Comment